Realizujemy bardzo
zróżnicowane projekty:
konkursy, loterie,
promocje konsumenckie,
degustacje, animacje i samplingi,
programy lojalnościowe, eventy,
działania z zakresu
social media i e-commerce.
Zawsze indywidualnie
dobrane do potrzeb Klienta.
Pomysł i realizacja eventu Top Moda w Cuprum Arena. Koncepcja wydarzenia miała na celu zaangażowanie lokalnych mieszkańców w życie galerii. Event składał się z dwóch części: castingu i warsztatów dla nowicjuszy oraz pokazu mody. Casting polegał na wyborze 10 modeli (5 kobiet i 5 mężczyzn), którzy wzięli później udział w pokazie mody jesiennych kolekcji wraz z uczestnikami programu telewizyjnego Top Model. Profesjonalny casting przeprowadzony został przy współpracy z jedną z poznańskich agencji modelingowych oraz specjalistką od stylizacji i wizażu. Połączenie sił młodych i ambitnych modeli, z doświadczonymi uczestnikami z programu Top Model, zapewnił ogromne zainteresowanie eventem.

Koncepcja kreatywna i organizacja eventu "Rozkwitnij na wiosnę w Ferio - strefa zdrowia i urody". Podczas imprezy mieszkańcy Konina mieli okazję skorzystać z darmowych porad specjalistów z zakresu zdrowia, mody i urody w centrum handlowym Ferio. Atrakcją dla odwiedzających galerię była również stylistka ds. wizerunku, która przeprowadzała analizę kolorystyczną, sylwetki oraz kształtu twarzy. Gwiazdą obecną podczas eventu była Dorota Gardias, która opowiedziała zainteresowanym o swoim zdrowym stylu życia oraz pozowała do zdjęć na kwiecistej ściance.

Stała obsługa w zakresie prowadzenia kanałów social media marki NeoNail. Tworzenie contentu na Facebooku, Instagramie, jak również obsługa kanałów YouTube oraz Pinterest. Koncepcje kreatywne i realizacje konkurów w social media, nadzór nad komunikacją z influencerami, przygotowywanie harmonogramów publikacji i raportów. Tworzenie treści na blogu firmowym marki.

Stała obsługa w zakresie strategii, planu działań komunikacyjnych i ich bieżącej realizacji.
W ramach nowej strategii podjęto działania ze znanymi blogerkami modowymi, jak również najpopularniejszymi vlogerkami segmentu beauty. Ponadto Agencja realizuje: działania w social media, eventy, konkursy, loterie, prace graficzne.

Pomysłowy konkurs zachęcający do poszukiwania i liczenia naklejek z symbolem cyfry 4 na terenie całych Term (pretekst do odwiedzenia wszystkich 3 stref obiektu). Rozstrzygnięcie konkursu w formie efektownego popisu artystów tańca współczesnego i baletu, którzy zademonstrowali poprzez taniec symbolicznie wszystkie strefy Term (baseny sportowe, rekreacyjne i sauny).
Zadania agencji: koncepcja konkursu, prace graficzne, umowy, rozliczenia podatkowe, weryfikacja zgłoszeń, show taneczny podczas finału.

Przygotowanie i realizacja eventu "Moda a sztuka" w Galerii Cuprum Arena w Lubinie. Niecodzienne wydarzenie kulturalne w formie show, podczas którego swoje spektakle przedstawiło pięć popularnych i utytułowanych teatrów tańca. Event zrealizowany został w artystycznym wymiarze, pełnym pasji i uniwersalnych przesłań, które stanowiły idealne tło do niestandardowego pokazania mody i nowych kolekcji wiosna 2015 r.

Strona www, fan page na FB, projekty i produkcje graficzne. Przygotowanie i administrowanie strony internetowej dla jednej z najpopularniejszych marek masła na Świecie. Serwis video, przepisy on-line, CMS. Założenie profilu na FB wraz z pełną obsługą (posty, konkursy, kampanie), promocje w blogosferze. Projekty graficzne na potrzeby promocji konsumenckich.

Akcja promocyjna nagłaśniająca spektakl Polskiego Teatru Tańca „Walk@ Karnawału z Postem” odbywającego się na terenie poznańskich Term Maltańskich.
Zadania agencji: Pomysł i realizacja niestandardowej, zwracającej uwagę akcji promocyjnej, przeprowadzonej we współpracy z poznańskim Klubem Morsa.

Działania sponsoringowe wraz z obsługą marketingową na zasadach outsourcingu, strategii promocji, PR, promocji konsumenckich oraz działań B2B. Spójna, długookresowa strategiczna koncepcja rozwoju Teatru i jego produktów (spektakle, choreoterapia i warsztaty tańca).

Loteria SMS-owa dla konsumentów zachęcająca do trialu i konsekwentnie budująca nową strategię marki, uzupełniona o materiały POS oraz interaktywny serwis www.
Kup piwo Miller, wyślij sms z numerem paragonu, weź udział w losowaniu nagród dziennych i tygodniowych oraz nagrody głównej.

Spektakl Polskiego Teatru Tańca „Walk@ Karnawału z Postem” zorganizowany na terenie Term Maltańskich. Zadania agencji: pozyskanie sponsorów wydarzenia, skojarzenie wszystkich stron, obsługa formalna, przeprowadzenie promocji wydarzenia, key visual wydarzenia, materiały promocyjne, obsługa profilu Facebook, dystrybucja biletów, organizacja bankietu z udziałem artystów dla zaproszonych gości.

Akcja wizerunkowa i prosprzedażowa w dużych miastach Polski. Na przystankach i w akademikach pojawili się przedstawiciele pogotowia energetycznego badający poziom energii Polaków. Zachęcali oni do degustacji kawy podnoszącej poziom energii.
Dopełnieniem akcji były kolumny obrandowanych aut (Smart).
Akcje degustacyjne i animacje sprzedaży na terenie hipermarketów w całym kraju w ramach akcji: „Pobudka z Guaranesą”, „Pogotowie Energetyczne”

Konkurs dla konsumentów na najlepszy utwór muzyczny oraz recenzję wybranego utworu (key visual, POSM, serwis www, prezentacja multimedialna) połączony z cyklem imprez (Automatik Nights) w klubach muzycznych na terenie całego kraju. Akcja wizerunkowa repozycjonująca markę skoncentrowana wokół idei freshness.
Młodzi kompozytorzy wrzucają utwory na serwis www, Jury złożone z fachowców wybiera najlepszy utwór, konsumenci na stronie internetowej serwisu piszą recenzję ulubionego utworu, autor najlepszej recenzji i wyłonionego utworu lecą razem na festiwal Bumbershoot w Seattle.

Promocja wódki Wratislavia podczas meczu Śląska Wrocław z Koroną Kielce. Zadaniem Agencji było przeprowadzenie eventu promocyjnego w strefie super VIP na wrocławskim stadionie. Zakres prac obejmował produkcję standów, szkła, strojów promocyjnych, rekrutację i szkolenie personelu, bieżący nadzór nad realizacją zlecenia w tak nietypowym, wymagającym perfekcji w każdym detalu miejscu.

Program lojalnościowy połączony z konkursem skierowany do barmanów. Akcja prosprzedażowa i wizerunkowa (POSM, serwis www, prezentacja multimedialna).
Barman zbiera kapsle ze sprzedawanych piw Miller, kapsle na bieżąco są odbierane przez agencję, która w dedykowanym serwisie www nalicza liczbę punktów. Barman wymienia punkty na nagrody.

Dwutygodniowa akcja promocyjna z okazji otwarcia w Poznaniu nowej trasy tramwajowej biegnącej tuż przy IKEA.
Zadaniem Agencji było kompleksowe zorganizowanie oraz przeprowadzenie nietypowej akcji promocyjnej, której główną osią był wynajęty tramwaj. Wnętrze pojazdu zostało zaaranżowane meblami i dodatkami IKEA. Agencja czuwała nad etapem przygotowań obejmującym m.in. negocjacje z instytucjami publicznymi w zakresie najmu, bezpieczeństwa, sposobu aranżacji, przebiegu trasy, rekrutacji personelu promocyjnego w tramwaju specjalnym oraz w tramwajach liniowych.
Akcja odbiła się wielkim echem nie tylko w Poznaniu – to pierwsza tego typu realizacja z wykorzystaniem środków publicznego transportu wykonana na tak dużą skalę.

Tyskie z tanka – launch nowego produktu na rynku. Projekt obejmował doradztwo strategiczne, kreację key visual, kreację materiałów POSM wraz z całą przygotowalnią do produkcji, kreację nośników OOH, wsparcie komunikacji w kanałach B2B i B2C. Projekt obejmował także produkcję niestandardowych materiałów do brandingu tanków a także kreację materiałów do obsługi PR. W ramach projektu wykonana została również sesja zdjęciowa na potrzeby kreacji KV oraz badania marketingowe.

Poznań daje kosza! – event we współpracy z Urzędem Miasta Poznania.
Na Rynku Starego Miasta w Poznaniu stanął kontener z kompletną kuchnią marki IKEA, w której szczególny nacisk położono na ekologię i segregowanie odpadów. By z komunikacją zrównoważonego rozwoju dotrzeć do rodziców akcję oparto o warsztaty z upcyklingu dla dzieci. Rodzice w tym czasie mogli zapoznać się z zaletami kuchni i rozwiązań marki IKEA.

Wódka z Wrocławia – ta idea przyświecała zorganizowanej degustacji. Miejsce nietypowe – strefa bezcłowa we wrocławskim porcie lotniczym. Poza organizacją promocji (rekrutacja hostess, stroje promocyjne, logistyka) do zadań agencji należała również produkcja materiałów POSM.

Dekoracje z okazji Dnia Matki
Z okazji Dnia Matki i dedykowanej temu nowej kolekcji biżuterii w ciągu 3 nocy wszystkie 80 salonów W.Kruk w Polsce zostało udekorowanych efektowną wyklejką na witrynach, która poprzez feerię barw nadała salonom odświętny charakter i wyróżniła je spośród pozostałych sklepów.
Zadania Agencji: projekt, wykonawstwo.

Seria eventów o charakterze rodzinnym organizowanych na terenach ogródków działkowych w całym kraju połączonych z degustacją kawy, zabawami i konkursami tematycznymi. Działania wizerunkowe – wzmocnienie atrybutu marki utożsamianej z miłą rozmową.Cross-promocja z firmami: The Lorenz Bahlsen Snack-World, Amica oraz SM Gostyń.

Promocja konsumencka. Opracowanie koncepcji, kreacja i produkcja materiałów promocyjnych oraz obsługa programu.

Umieszczenie materiałów promocyjnych akcji w butiku DIESEL w Starym Browarze (zawieszki na ubraniach, naklejki na lustrach).Ekspozycja Mini Coopera na dziedzińcu
Starego Browaru. Hostessy oraz przedstawiciel salonu BMW Smorawiński zachęcali do zapisów na jazdy próbne.

BTL-owy launch marki.Cykl animacji oraz degustacji kawy połączony z samplingiem w sieciach super- i hipermarketów na terenie całego kraju wykorzystujący element teasera z reklamy telewizyjnej (hostessa z zawiązanymi oczyma).
Kolejne etapy akcji field marketingowych po BTL-owym launchu marki: - akcje trialowe - nauka zmienionej wymowy nazwy „Douwe Egberts” - wprowadzenie asortymentu kaw ziarnistych - akcje prosprzedażowe - mechanizm buy & get (nagroda – pozłacana łyżeczka)

Spotkanie świąteczne pracowników firmy Ruukki połączone z koncertem zespołu Dziewczyny.
Zadania agencji: organizacja eventu, wynajęcie sali, catering, negocjacje z managementem zespołu, zapewnienie hotelu, przygotowanie upominków świątecznych dla uczestników wydarzenia.

Akcje promocyjne z okazji otwarć nowych placówek. Zadania agencji: rekrutacja i szkolenia hostess, stroje promocyjne, produkcja materiałów POSM, prowadzenie akcji w Warszawie, Krakowie, Gdańsku. Akcje wzbogacał dmuchany 8-metrowy sterowiec. Celem akcji było budowanie bazy danych Klientów firmy.
